029 170 1171

[language-switcher]

Keskitetty ratkaisu työajanseurantaan

EasyOpp työajanseuranta automatisoi manuaaliset työvaiheet, säästäen aikaa ja rahaa.

Tehosta työajan seurantaa ja helpota henkilökunnan arkea

Keskitetyn työajan seurannan johdosta saat selkeän kokonaiskuvan kenttähenkilökunnan liikkeistä ja pystyt hyödyntämään resursseja tehokkaammin.

Tehdyt työtunnit voi kirjata helposti mobiilisovelluksella joka säästää työntekijöiden aikaa ja tekee tuntien raportoinnista miellyttävää.

Myös loma- ja poissaoloilmoitukset kulkevat reaaliaikaisesti joka helpottaa työn resurssointia ja siirtää erilliset paperilistat historiaan. Kirjatut tiedot siirtyvät automaattisesti palkkahallinnon järjestelmiin joka säästää työvaiheita ja varmistaa että palkanlaskenta perustuu oikeaan tietoon.

Edut yrityksellesi

Keskitä työajanseurannan toiminnot yhteen selkeään järjestelmään, tehosta työnsuunnittelua ja paranna työssä viihtymistä helpottamalla kenttähenkilökunnan arkea.

Tehosta työajanseurantaa

Keskitetty työajan seurannan järjestelmä helpottaa resurssien hallintaa ja säästää manuaalisia työvaiheita johdolta sekä henkilökunnalta. Tämä parantaa myös toiminnan ja työn ennakoitavuutta.

Lisää läpinäkyvyyttä

Kun tiedot on kaikkien saatavilla, palkkojen ja lisien muodostuminen sekä lomien kertyminen on kaikille selkeää. Tämä lisää henkilökunnan tyytyväisyyttä ja vähentää turhia kyselyjä.

Työaikatiedot suoraan palkkahallintoon

Tehdyt työtunnit ja työajat sekä lisien ja lomien laskentaan tarvittavat tiedot siirtyvät kätevästi palkkahallinnan järjestelmään. Automatisoit manuaaliset työvaiheet ja palkat sekä lisät muodotuvat aina tarkalleen oikein.

Pyydä tarjous ja saat sen sähköpostiisi 24h kuluessa!

Sitoudumme vastaamaan yhteydenottopyyntöönne tai tarjouspyyntöönne vuorokauden sisällä. Tarjouksemme on räätälöity vastaamaan juuri teidän yrityksenne tarpeita, esittelemme siinä EasyOpp-ratkaisujemme monipuolisuutta ja tehokkuutta. Lisäksi, tarjouksemme sisältää läpinäkyvän vertailun, jossa EasyOpp-ratkaisut asetetaan rinnakkain muiden markkinoilla olevien vaihtoehtojen kanssa. Näin voitte tehdä tietoon perustuvan päätöksen, joka tukee yrityksenne tavoitteita parhaalla mahdollisella tavalla.

Odotamme yhteydenottoanne ja mahdollisuutta osoittaa, kuinka EasyOpp voi auttaa yritystänne.

Energisoimme……

Yksinkertaisesti et maksa turhasta. Tämä tarkoittaa sitä, että meidän ammattilaisemme tekevät teille töitä, kunnes EasyOpp-järjestelmän tuottamat hyödyt ja säästöt maksavat sen tuottamat kulut.
Tuottavuustakuu*
*Pyydä tarjousta ja tehdään yhdessä tarvittavat laskelmat, joiden avulla mittaamme EasyOppin hyötyä teille.

Ota yhteyttä

Kerromme miten voit tehostaa yrityksesi työnohjausta ja resurssien hallintaa sekä parantaa työturvallisuutta ja toiminnan kannattavuutta.
EasyOpp Oy

c/o Angelma & Mäkelä
Eteläkatu 14 C 3
13100 Hämeenlinna

Yhteydenottopyyntö
Scroll to Top
EasyOpp

EasyOpp

Vastaamme yleensä tunnin sisään.

Vastaamme arkisin 09-18 välillä

EasyOpp
Moikka! Tarvitsetko lisätietoa palveluistamme? Ota yhteyttä ja kartoitamme teille sopivimman kokonaisratkaisun.
Whatsapp Ota yhteyttä myyntitiimme