Parempaa kalustonhallintaa
Maksimoi hyöty kokonaisratkaisujemme avulla.
EasyOpp tarjoaa kattavia kalustonhallintapalveluita erityisesti kuljetusalan tarpeisiin. Toteutamme nämä palvelut yhteistyössä kumppanimme Mapon Finland Oy:n kanssa. Maponin järjestelmä on integroitu toimimaan saumattomasti työajanseurantajärjestelmämme kanssa, mikä mahdollistaa työaikaratkaisumme reagoinnin kaluston liikkeistä saatavaan tietoon sekä muun muassa digipiirturikortin syöttöihin ja irrotuksiin. Mikäli käytät jo Maponin kalustonhallintaa, on työajanseurannan palikan lisääminen helppoa. Voit täydentää kalustonhallintaa myös kattavilla kameraratkaisuilla.

Miksi keskitetty kalustonhallinta?
Kalustonhallintajärjestelmä tehostaa työprosesseja, varmistaa lakisääteisten vaatimusten täyttymisen ja parantaa tehokkuutta, ympäristöystävällisyyttä sekä kuljettajaturvallisuutta. Keskitetty järjestelmä tarjoaa ajantasaiset tiedot kalustosta ja sen liikkeistä, automatisoiden manuaalisia työvaiheita. Tämä säästää aikaa ja rahaa sekä helpottaa kuljetusten hallintaa.
Ratkaisumme sopivat erityisesti raskaan kumipyöräkaluston, perävaunujen, henkilö- ja pakettiautojen sekä työkoneiden käyttöympäristöihin, kuten kuljetus-, rakennus-, maanrakennus- ja logistiikka-alalle.
Hallinnoi ja paikanna
Hallitse ajoneuvot, työkoneet ja muu liikkuva omaisuus vaivattomasti yhdellä järjestelmällä. Keskitetty kalustoluettelo ja reaaliaikainen GPS-paikannus auttavat resursoimaan kaluston käyttöä tehokkaammin ja parantamaan toimintasi sujuvuutta.
Seuraa kaluston käyttöastetta, kuljettajien ajotapaa ja polttoaineenkulutusta tarkasti. Optimoi logistiikka suunnittelemalla tehokkaimmat reitit – näin parannat kannattavuutta ja vähennät ympäristökuormitusta.
Voit lukea ajoneuvopiirturien tiedot etänä ja jakaa tärkeää tietoa sekä ohjeita kalustoa käyttäville työntekijöille helppokäyttöisen mobiilisovelluksen kautta. Kaikki tarvittava tieto on aina saatavilla ajantasaisesti, missä tahansa.
Piirturitiedot yhdessä näkymässä
Aina ajantasaiset tiedot näppärässä kokonaisnäkymässä.
Piirturi- ja kuljettajatiedot ladataan automaattisesti halutuin väliajoin talteen, jonka lisäksi tiedot ovat ladattavissa viranomaisille tarvittaessa milloin vain. Voit helposti tarkastaa piirturi-, sekä kuljettajatiedot etänä.
Huomioi vastuullisuuden ja kestävän kehityksen näkökulmat
EasyOppin tarjoamat innovatiiviset kokonaisratkaisut tukevat myös kestävän kehityksen tavoitteita.
Ratkaisumme auttavat yrityksiä täyttämään nykyajan vaatimukset sekä ymmärtämään ja pienentämään ympäristöjalanjälkeä, mahdollistaen tehokkaan ja vastuullisen toiminnan. Modernin teknologian ja reaaliaikaisen datan avulla rakennamme yhdessä vihreämpää ja kestävämpää tulevaisuutta.
Mitä ratkaisu sisältää?
- Reaaliaaikainen GPS-paikannus
- Automaattinen ajopäiväkirja
Kuljettajan ajotapa-analyysi
Reittisuunnittelu (10 reittipistettä)
Kaluston tehokkuus
Kaluston tarkistuslomake
Ajoneuvojen varauskalenteri
Kaluston ylläpitoon liittyvät asiat
Kokonaisvaltainen palvelu
Ilmoitustaulu
Monipuolinen raportointi
Mobiilisovellukset
Lisäoptiot tarkempaan hallintaan
Yrityksen tarpeiden mukaan pakettiin voidaan lisätä erilaisia laajentavia lisäominaisuuksia.
- Digipiirturien etäluenta
- Polttoaine- ja tankkausseuranta
- Bluetooth-paikanninlaitteiden seuranta
- Lämpötilaseuranta
- Laajempi reittisuunnittelu – Google- ja Here-karttapohjat
- Kameraratkaisut
Ota suoraan yhteyttä ammattilaisiimme tai täytä yhteydenottolomake. Laitamme pyörät pyörimään.
"EasyOppilla tarjoamme palveluita, jotka tekevät kalustonhallinnasta yksinkertaista ja yhdistävät kaiken saumattomaksi kokonaisuudeksi – varmistaen, että kalusto on aina tehokkaasti hyödynnetty, ajantasainen ja toimintavalmiina."
Järjestelmä joka säästää aikaa ja rahaa.
Digipiirtureiden
etäluku
Digipiirturitiedot automaattisesti etänä – varmista vaatimustenmukaisuus vaivattomasti.
Kaluston ylläpito
Kalustosi ylläpitotiedot ja yleiskatsaus – kaikki helposti yhdessä paikassa.
Reaaliaikainen
kalustonhallinta
Reaaliaikainen tilannekuva kalustosi käytöstä – helposti selaimella tai mobiilisovelluksella.
Polttoaineen seuranta
Säästä polttoainekuluissa seuraamalla kulutusta ja optimoimalla ajotavat sekä reitit.
Visuaaliset raportit
Pysyt ajan tasalla kuskiesi suorituksista ja voit motivoida taloudelliseen ajotapaan kannustimin.
Helppo vertailu
Vertaa ajoneuvojen, kuljettajien ja reittien suoritusta – tehosta kaluston käyttöä.
Oikeusturva
Ajokameroiden avulla varmistat kuskien ja työjohdon oikeusturvan vahinkotapauksissa.
Jatkuva palvelukehitys
EasyOppin järjestelmä edustaa alan uusinta teknologiaa, ja modernit ominaisuudet kehittyvät jatkuvasti.
Kalustonhallintaratkaisut kasvunne tukena
Kumppanisi kestävän ja vastuullisen toiminnan edistämisessä
Kuluttajat, sidosryhmät ja viranomaiset odottavat yrityksiltä yhä enemmän aitoa sitoutumista ympäristövastuuseen. Yritysten on pystyttävä osoittamaan vastuullisuustoimensa konkreettisesti – tässä luotettavat ja läpinäkyyttä edistävät raportit ovat keskeisiä. Sovelluksen avulla voit luoda tarkkoja päästöraportteja. Näiden raporttien avulla ymmärrät paremmin ympäristövaikutuksia ja löydät keinoja kehittää toimintaa entistä vastuullisemmaksi.
Sovellus tarjoaa tehokkaita työkaluja ympäristövaikutusten vähentämiseen, auttaen tunnistamaan ja optimoimaan resurssien käyttöä sekä pienentämään päästöjä.
Kalustonhallinnan ratkaisujen avulla voit seurata ja raportoida ympäristövaikutuksiasi tarkasti, mikä auttaa täyttämään sekä kansalliset että EU:n asettamat vaatimukset. Olipa kyse reittien optimoinnista polttoaineenkulutuksen vähentämiseksi tai kaluston energiatehokkuuden parantamisesta data-analyysin avulla, EasyOpp on luotettava kumppanisi kestävän tulevaisuuden rakentamisessa.
Saumaton kalustonhallinta
Seuraa ajoneuvojesi sijaintia reaaliajassa ja tee nopeita, dataan perustuvia päätöksiä logistiikan hallinnasta, reittisuunnittelusta.
Hyödynnä tarkkaa tietoa polttoaineen kulutuksesta, jotta voit analysoida ja optimoida ajoneuvojesi tehokkuutta. Näin vähennät kuluja, säästät resursseja ja parannat toimintasi kannattavuutta.
Säästöä ja kestävyyttä päästöraportoinnin avulla.
Asiakkaamme ovat raportoineet jopa 10% polttoainesäästöistä. Säästöt ovat merkittäviä niin ympäristön kuin kustannusten hallinnan kannalta.
Raportointi ja integraatiot
Palvelu tarjoaa yrityksellesi kattavan työkalupaketin ajoneuvojen ja työntekijöiden hallintaan. Voit hyödyntää muun muassa yli 50:tä erilaista raporttia, reaaliaikaisia kamerakuvia ajoneuvoista sekä työntekijöiden sovellusta, joka sisältää työajat ja työtehtävien tiedot.
Palvelun avoimet rajapinnat antavat erinomaisen mahdollisuuden integraatioille. Voit esimerkiksi integroida ympäristön kaikkiin suosituimpiin taloushallinnon ohjelmiin,tai työajanseurantaohjelmistoomme. Tämä mahdollistaa järjestelmien laajemman hyödyn liiketoiminnassasi ja vähentää manuaalisen työn tarvetta.
Uuden ajan karttapalvelut
Täysin integroidut karttapalvelut ylittävät perinteisten karttasovellusten tarjoamat ominaisuudet, sillä ne mahdollistavat nykyisen sijainnin lisäksi koko reittihistorian tarkastelun. Tämän avulla voit analysoida ja vertailla ajoreittejä, tunnistaa mahdolliset pullonkaulat sekä kehittää strategioita niiden välttämiseksi. Kartta- ja reitityspalvelut eivät siis ole pelkästään navigoinnin apuvälineitä, vaan monipuolisia toiminnan analysointi- ja kehittämistyökaluja, jotka tukevat yrityksesi kasvua ja kilpailukykyä.
Helppokäyttöisen sovelluksen avulla voit hallita liikkuvaa työtä milloin ja missä tahansa. Saat kaiken tarvittavan hallintaasi – olitpa sitten toimistolla, työmaalla tai tien päällä.
Sovellukset toimivat sekä Android- että Apple-laitteilla ja pitävät yrityksesi toiminnot sujuvasti hallinnassa myös liikkeellä ollessasi.