Keskitetty ratkaisu kaluston tehokkaaseen hyödyntämiseen ja seurantaan
EasyOpp Road on kalustonhallinta kokonaisuus, joka on suunniteltu vastaamaan kuljetus- ja maanrakennusalalle asetettuihin erityisiin tarpeisiin. Tuomme yhteen huipputeknologian ja alakohtaisen erityisosaamisen, tehostaakseen työprosesseja ja auttaakseen yrityksiä saavuttamaan sekä lakisääteiset vaatimukset että parannetun kuljettajaturvallisuuden.
Monipuolisilla ominaisuuksillaan EasyOpp Road takaa, että saat paitsi kattavat ja ajanmukaiset tiedot kalustostasi ja sen liikkeistä, mutta myös helpon ja kustannustehokkaan tavan hallita kuljetuksia sekä maanrakennustoimintaa.
Lataa EasyOpp sovellus ja kalusto kulkee mukanasi minne tahansa.
Digitalisoi ja optimoi liiketoimintaasi
Saumaton kalustohallinta
Voit seurata ajoneuvojesi sijaintia reaaliajassa, jolloin voit tehdä nopeita päätöksiä liittyen logistiikkaan, reittisuunnitteluun tai vaikkapa asiakaspalveluun.
Saa yksityiskohtaista tietoa polttoaineen kulutuksesta, auttaen sinua ymmärtämään ja optimoimaan ajoneuvojesi tehokkuuden sekä säästämään kuluissa.
Uuden ajan karttapalvelut
Täysin integroidut karttapalvelut menevät perinteisten karttasovellusten ulkopuolelle, tarjoten käyttäjälle mahdollisuuden nähdä paitsi nykyinen sijainti, mutta myös koko reittihistoria.
Tämän avulla voit analysoida ja verrata eri ajoreittejä keskenään, tunnistaa mahdolliset pullonkaulat ja miettiä strategioita niiden välttämiseksi. Kartta- ja reitityspalvelut eivät siis ole pelkästään navigoinnin apuvälineitä, vaan monipuolisia toiminnan analysointi- ja kehittämistyökaluja, jotka tukevat yrityksesi kasvua ja kilpailukykyä.
Raportointi ja integraatiot
50 erilaista raporttia, reaaliaikaiset kamerakuvat autoista ja työntekijöiden applikaatio, joka sisältää työajat ja työtehtävien tiedot.
EasyOpp-palvelun avoimet rajapinnat antavat erinomaisen mahdollisuuden integraatioille. Voit esimerkiksi integroida ympäristön kaikkiin suosituimpiin taloushallinnon ohjelmiin.
EasyOpp asiakaskokemuksia.
Janne Nuutinen Oy
“Easyopp on helpottanut elämää huomattavasti. Aiemmin kuljettajien työtuntikirjanpito palkanmaksua varten tuli monen kirjavilla tavoilla paperilappusista tekstiviestiin. Nyt kaikkien tuntitiedot ovat kätevästi saatavilla suoraan ohjelmasta. Lisäksi ajoneuvoseuranta on ollut meillä pidetty Easyoppin ominaisuus. ”
Erityiskiitokset käyttöönottotiimille aina ystävällisestä ohjauksesta, mikä teki varsinkin sovelluksen käyttöönotosta sekä yrittäjille että kuljettajille miellyttävää ja helppoa!
Tiina & Henri Hilli
Hilli & Saarinen Oy
Anton Anias
Kalustonhallinta on erittäin tehokas ja nopea.
Sovellukset käynnistyvät nopeasti, ja tiedonkäsittely tapahtuu välittömästi.
Tämä on merkittävästi parantanut työntekijöidemme tuottavuutta ja vähentänyt odotusaikoja.
Järjestelmä on osoittanut erinomaista käytettävyyttä. Se on ollut käytettävissä käytännössä ilman keskeytyksiä, mikä on kriittisen tärkeää liiketoimintamme jatkuvuuden kannalta. Käyttäjät voivat luottaa siihen, että järjestelmä on aina saatavilla.
Olen vaikuttunut siitä, miten tietosuoja on otettu vakavasti, ja olette pitäneet järjestelmän suojattuna mahdollisilta uhkilta.
Tämä antaa meille luottamusta arkaluonteisen tiedon käsittelyyn. Kalustonhallinnan turvallisuusominaisuudet ovat huippuluokkaa.
Jatketaan yhdessä tätä positiivista matkaa ja rakennetaan yhdessä menestyksekästä tulevaisuutta.
Åke Lindfelt
Kiitosimeon Oy
Åke Lindfelt
Kiitosimeon Oy
Easyopp:n ansiosta ajojärjestelijät näkevät reaaliajassa missä kalusto on menossa ,miten matka on edennyt , kuka kuljettaa.
Kuljetustehtävät siirtyvät sähköisesti kuljettajille josta voidaan seurata noudot ja luovutukset.
Meidän on helppo seurata myös polttoaineen kulutusta , tyhjäkäyntiä ja esimerkiksi ajokäyttäytymistä kautta, jolloin mikään ei jää arvailujen varaan.
Huoltojen ja katsastuksien seuranta sekä hallinta onnistuu todella hienosti järjestelmän kautta.
Nämä mahdollistavat helposti ylimääräisten kulujen karsintaa.
Digipiirturien etäluenta helpottaa arkea, kun ei tarvitse ravata piirtureiden perässä ympäri Suomea.
Saimme samalla kertaa siirtää tuntilappujen täyttämisen historiaan siirtyessämme sähköiseen työajan seurantaan / ilmoittamiseen kahden viikon välein.
Maksetaan tili reilulle 100 kuljettajalle niin tätäkin kautta saamme säästöä aikaan ja tunnit voi tarkastaa missä tahansa.
Juha Lindberg
Juha Lindberg
”On mahtavaa tietää missä kalusto liikkuu ja kuljetuksen ollessa myöhässä, ei enää tarvita ylimääräistä soittorinkiä selvitykseen”
”Paperityö on vähentynyt huomattavasti EasyOpp työajan myötä ja aikaa säästyy”
”Kalustonhallinta on niin kattava, että sieltä löytää uusia hyötyjä joka kerta”
”Kalusto pysyy kunnossa huoltomuistutusten vuoksi, eikä stressaa muistella huoltojen ajankohtaa”
Mika Ekola
Henri Mäkelä
”Miksi junnata paikallaan kun asioita voidaan helpottaa ja yksinkertaistaa ”
”EasyOpp:in ohjelmistot ovat helpottaneet yrityksemme kalustonhallintaa kuin myös työaikaseurantaa aivan uudelle tasolle”
”Asiakkaana tunnen olevani arvostettu ja kysymyksiini vastataan aina nopeasti”
Mika Katajanmäki
Kestävä kehitys ja innovointi
EasyOpp Roadin jatkuva sitoutuminen innovaatioihin ei rajoitu vain tehostamaan liiketoimintaasi; se ulottuu myös kestävän kehityksen edistämiseen. EasyOpp Road tukee yrityksiä ymmärtämään ja parantamaan ympäristöjalanjälkeään, mikä mahdollistaa liiketoiminnan harjoittamisen paitsi tehokkaammin, myös vastuullisemmin.
Modernin teknologian ja datan avulla voimme yhdessä rakentaa vihreämpää ja kestävämpää tulevaisuutta.
Vastuullisuus ja ympäristöystävällisyys
EasyOpp Road on paljon enemmän kuin pelkkä työkalu liiketoimintasi tehostamiseen; se on kumppanisi kestävän ja vastuullisen toiminnan edistämisessä.
Yhä useammat kuluttajat, sidosryhmät ja viranomaiset vaativat yrityksiä ottamaan ympäristövastuunsa vakavasti.
Tämä tarkoittaa, että yrityksen on pystyttävä paitsi minimoimaan ympäristövaikutuksensa, myös osoittamaan konkreettisesti tekevänsä niin.
Polttoaineen säästö ja päästöraportointi
Jotkut asiakkaamme ovat raportoineet jopa 10% polttoainesäästöistä.
Sovelluksen avulla voit tuottaa tarkkoja päästöraportteja, jotka auttavat ymmärtämään ympäristövaikutuksia ja kehittämään toimintaa entistä kestävämmäksi.
Vihreämmän toiminnan edistäminen
EasyOpp Roadin avulla yrityksesi voi ottaa aktiivisia askeleita kohti ympäristöystävällisempiä toimintamalleja.
Sovellus tarjoaa työkaluja, jotka auttavat vähentämään ympäristön kuormitusta ja tunnistamaan alueita, joissa voit minimoida resurssien käytön ja päästöt.
Olipa kyseessä sitten optimoidut reitit vähentämään polttoaineenkulutusta tai data-analyysi kaluston energiatehokkuuden parantamiseksi, EasyOpp Road on kumppanisi kestävämmän tulevaisuuden rakentamisessa.
Vastuullisuus ja ympäristö
EasyOpp tehostaa kalustoa
Järjestelmä säästää yrityksesi aikaa ja rahaa, joka toteutuu näiden hyötyjen seurauksena:
Digipiirtureiden
etäluku
Lataat lainmukaiset digipiirturitiedot automaattisesti etänä ja vältät sakot varmasti.
Kaluston ylläpito
Näet kalustosi ylläpitoon liittyvät tiedot ja selkeän yleiskatsauksen yhdessä paikassa.
Realiaikainen
kalustonhallinta
Näet reaaliaikaisen tilannekuvan kalustosi käytöstä selaimella tai mobiilisovelluksesta.
Polttoaineen seuranta
Säästät polttoainekuluissa seuraamalla kulutusta ja optimoimalla ajotavat ja -reitit.
Visuaaliset raportit
Pysyt ajantasalla kuskiesi suorituksesta ja voit palkita taloudellisesta ajamisesta.
Helppo vertailu
Vertaa eri ajoneuvojen, kuljettajien ja reittien suoritusta, ja tehosta kaluston käyttöä.
Oikeusturva
Ajokameroiden avulla varmistat kuskien ja työjohdon oikeusturvan vahinkotapauksissa.
Jatkuva palvelukehitys
EasyOppin järjestelmä on uusinta uutta, ja kehitämme moderneja ominaisuuksia kokoajan.
EasyOpp-järjestelmästä kehitettiin kameleontti, joka mukautuu asiakkaan toimintaan, ja muokataan aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti, sekä sisältää kaikki tarvittavat ominaisuudet yhdessä paikassa.
EasyOpp ammattilaisten apuna
Kätevä käyttöönotto
Uuden järjestelmän käyttöönoton tulee olla vaivatonta ja mutkatonta, ei monimutkainen ja pitkäkestoinen projekti, joka vaatii jokaiselta käyttäjältä syvällistä teknistä osaamista. Tarjoamme yrityksellesi ratkaisun, jonka käyttöönotto onnistuu jopa muutamassa viikossa.
EasyOpp on suunniteltu helpottamaan liikkuvan työn ammattilaisten arkea, olipa kyseessä yksinyrittäjä tai satojen ajoneuvojen logistiikkayritys. Meidän kanssamme järjestelmän käyttöönotto on nopeaa ja helppoa, joten voit keskittyä siihen, mikä on tärkeintä – liiketoimintasi menestymiseen.
Lisätietoa yrityksestä
Palkitse kuljettajiasi taloudellisesta ajosta EasyOppin avulla
- Luo ajotapa- ja kulutusraportit automaattisesti
- Käyttää CAN- ja FMS-väylien dataa
- Sisältää automaattisen digipiirturitietojen lataamisen
- Seuraa kuskien ja ajoneuvojen ajotapojen taloudellisuutta
- Videokuvaa ajotapahtumia, kuten ylinopeudet ja jarrutukset
Hallinnoi ja paikanna kalustoa
Hallinnoi yrityksesi ajoneuvot, työkoneet ja muu liikkuva omaisuus helposti yhdellä järjestelmällä. Voit ylläpitää kalustoluetteloa keskitetysti yhdessä paikassa ja resursoida kaluston käyttöä tehokkaammin reaaliaikaisesti GPS-paikannuksen avulla.
Voit seurata kaluston käyttöastetta, kuljettajien ajotapaa ja polttoaineen kulutusta. Suunnittele logistiikan kalustolle tehokkaimmat reitit jolla parannat kannattavuutta ja samalla säästät ympäristöä.
Lue ajoneuvopiirturien tiedot etänä ja välitä tietoa sekä ohjeita kalustoa käyttävälle henkilökunnalle helppokäyttöiseen mobiiliapplikaatioon
Edut yrityksellesi
Helppo ja selkeä kaluston hallinta
Keskitetty ajantasainen kalustoluettelo yhdessä helppokäytöisessä järjestelmässä.
Optimoi kaluston käyttö
Kun tiedät kaluston sijainnin ja käyttöasteen, voit helposti hyödyntää käyttämättömät resurssit ja tehostaa nykyiset kaluston käyttöä. Enemmän laskutettavaa samalla kalustolla.
Säästä kustannuksia, paranna tuottavuutta
Seuraa polttoaineen kulutusta ja laske tarjoukset riittävällä katteella. Suunnittele tehokkaimmat reitit, säästä kustannuksia ja kuormita vähemmän ympäristöä. Hyödynnä kaluston vapaa käyttöaste ja paranna sijoitetun pääoman tuottoa.
Pyydä tarjous ja saat sen sähköpostiisi 24h kuluessa!
Sitoudumme vastaamaan yhteydenottopyyntöönne tai tarjouspyyntöönne vuorokauden sisällä. Tarjouksemme on räätälöity vastaamaan juuri teidän yrityksenne tarpeita, esittelemme siinä EasyOpp-ratkaisujemme monipuolisuutta ja tehokkuutta. Lisäksi, tarjouksemme sisältää läpinäkyvän vertailun, jossa EasyOpp-ratkaisut asetetaan rinnakkain muiden markkinoilla olevien vaihtoehtojen kanssa. Näin voitte tehdä tietoon perustuvan päätöksen, joka tukee yrityksenne tavoitteita parhaalla mahdollisella tavalla.
Odotamme yhteydenottoanne ja mahdollisuutta osoittaa, kuinka EasyOpp voi auttaa yritystänne.
Ota yhteyttä
HeiMaTec Oy
PL 12, 13130 Hämeenlinna
Yhteydenottopyyntö
Yhteydenottopyyntö
EasyOpp Oy
c/o Angelma & Mäkelä
Eteläkatu 14 C 3
13100 Hämeenlinna