fi FLV

Keskitetty ratkaisu kaluston tehokkaaseen hyödyntämiseen ja seurantaan

EasyOpp kalustonhallinta mukautuu yrityksesi toimintaan ja automatisoi kalustonhallinnan manuaaliset työvaiheet, säästäen aikaa ja rahaa.

EasyOpp Road on kalustonhallinta kokonaisuus, joka on suunniteltu vastaamaan kuljetus- ja maanrakennusalalle asetettuihin erityisiin tarpeisiin. Tuomme yhteen huipputeknologian ja alakohtaisen erityisosaamisen, tehostaakseen työprosesseja ja auttaakseen yrityksiä saavuttamaan sekä lakisääteiset vaatimukset että parannetun kuljettajaturvallisuuden.

Monipuolisilla ominaisuuksillaan EasyOpp Road takaa, että saat paitsi kattavat ja ajanmukaiset tiedot kalustostasi ja sen liikkeistä, mutta myös helpon ja kustannustehokkaan tavan hallita kuljetuksia sekä maanrakennustoimintaa.

Lataa EasyOpp sovellus ja kalusto kulkee mukanasi minne tahansa.

Digitalisoi ja optimoi liiketoimintaasi

Yhdistä liiketoimintasi nykyaikaiseen teknologiaan säästämällä resursseja ja parantamalla kannattavuutta. Seuraa ja optimoi toimintaasi reaaliajassa EasyOpp Road:n avulla ja tunnista sekä korjaa mahdolliset pullonkaulat ennen kuin ne muuttuvat suuriksi ongelmiksi.

Saumaton kalustohallinta

Voit seurata ajoneuvojesi sijaintia reaaliajassa, jolloin voit tehdä nopeita päätöksiä liittyen logistiikkaan, reittisuunnitteluun tai vaikkapa asiakaspalveluun.

Saa yksityiskohtaista tietoa polttoaineen kulutuksesta, auttaen sinua ymmärtämään ja optimoimaan ajoneuvojesi tehokkuuden sekä säästämään kuluissa.

Uuden ajan karttapalvelut

Täysin integroidut karttapalvelut menevät perinteisten karttasovellusten ulkopuolelle, tarjoten käyttäjälle mahdollisuuden nähdä paitsi nykyinen sijainti, mutta myös koko reittihistoria.

Tämän avulla voit analysoida ja verrata eri ajoreittejä keskenään, tunnistaa mahdolliset pullonkaulat ja miettiä strategioita niiden välttämiseksi. Kartta- ja reitityspalvelut eivät siis ole pelkästään navigoinnin apuvälineitä, vaan monipuolisia toiminnan analysointi- ja kehittämistyökaluja, jotka tukevat yrityksesi kasvua ja kilpailukykyä.

Raportointi ja integraatiot

50 erilaista raporttia, reaaliaikaiset kamerakuvat autoista ja työntekijöiden applikaatio, joka sisältää työajat ja työtehtävien tiedot.

EasyOpp-palvelun avoimet rajapinnat antavat erinomaisen mahdollisuuden integraatioille. Voit esimerkiksi integroida ympäristön kaikkiin suosituimpiin taloushallinnon ohjelmiin.

EasyOpp asiakaskokemuksia.

”EasyOpp kalustonhallinta helpottaa arkea. Tiedän aina missä kalusto liikkuu ja pysyn kartalla kalustonhuolloista, sekä työntekijöiden lupien uusimisista”
Työntekijöiden on helppo tehdä työaikakirjaukset ja nähdä omat työtuntinsa. Paperityön vähennyttyä on vapautunut huomattava määrä aikaa ja en ole kiinni missään paikassa, vaan tiedot löytyvät koneelta. Tiedän mitä yrityksessäni tapahtuu sillä hetkellä, vaikka olisin kotisohvalla…
Janne Nuutinen Oy
Kuljetusliike Aho & Nuutinen Oy

“Easyopp on helpottanut elämää huomattavasti. Aiemmin kuljettajien työtuntikirjanpito palkanmaksua varten tuli monen kirjavilla tavoilla paperilappusista tekstiviestiin. Nyt kaikkien tuntitiedot ovat kätevästi saatavilla suoraan ohjelmasta. Lisäksi ajoneuvoseuranta on ollut meillä pidetty Easyoppin ominaisuus. ”

Erityiskiitokset käyttöönottotiimille aina ystävällisestä ohjauksesta, mikä teki varsinkin sovelluksen käyttöönotosta sekä yrittäjille että kuljettajille miellyttävää ja helppoa!

Tiina & Henri Hilli

Hilli & Saarinen Oy

“Palvelu on kokonaisuudessaan kattava, ja palveluita kehitetään kokoajan.”
Anton Anias
Oulun Säiliökuljetus Oy

Kalustonhallinta on erittäin tehokas ja nopea.

Sovellukset käynnistyvät nopeasti, ja tiedonkäsittely tapahtuu välittömästi.

Tämä on merkittävästi parantanut työntekijöidemme tuottavuutta ja vähentänyt odotusaikoja.

Järjestelmä on osoittanut erinomaista käytettävyyttä. Se on ollut käytettävissä käytännössä ilman keskeytyksiä, mikä on kriittisen tärkeää liiketoimintamme jatkuvuuden kannalta. Käyttäjät voivat luottaa siihen, että järjestelmä on aina saatavilla.

Olen vaikuttunut siitä, miten tietosuoja on otettu vakavasti, ja olette pitäneet järjestelmän suojattuna mahdollisilta uhkilta.

Tämä antaa meille luottamusta arkaluonteisen tiedon käsittelyyn. Kalustonhallinnan turvallisuusominaisuudet ovat huippuluokkaa.

Jatketaan yhdessä tätä positiivista matkaa ja rakennetaan yhdessä menestyksekästä tulevaisuutta.

Åke Lindfelt

Kiitosimeon Oy

Kalustonhallinta on erittäin tehokas ja nopea.
Sovellukset käynnistyvät nopeasti, ja tiedonkäsittely tapahtuu välittömästi.
Tämä on merkittävästi parantanut työntekijöidemme tuottavuutta ja vähentänyt odotusaikoja. 
Järjestelmä on osoittanut erinomaista käytettävyyttä.
 
Se on ollut käytettävissä käytännössä ilman keskeytyksiä, mikä on kriittisen tärkeää liiketoimintamme jatkuvuuden kannalta.
 
Käyttäjät voivat luottaa siihen, että järjestelmä on aina saatavilla. 
Åke Lindfelt

Kiitosimeon Oy

Easyopp:n ansiosta ajojärjestelijät näkevät reaaliajassa missä kalusto on menossa ,miten matka on edennyt , kuka kuljettaa.

Kuljetustehtävät siirtyvät sähköisesti kuljettajille josta voidaan seurata noudot ja luovutukset.

Meidän on helppo seurata myös polttoaineen kulutusta , tyhjäkäyntiä ja esimerkiksi ajokäyttäytymistä kautta, jolloin mikään ei jää arvailujen varaan.

Huoltojen ja katsastuksien seuranta sekä hallinta onnistuu todella hienosti järjestelmän kautta.

Nämä mahdollistavat helposti ylimääräisten kulujen karsintaa.

Digipiirturien etäluenta helpottaa arkea, kun ei tarvitse ravata piirtureiden perässä ympäri Suomea.

Saimme samalla kertaa siirtää tuntilappujen täyttämisen historiaan siirtyessämme sähköiseen työajan seurantaan / ilmoittamiseen kahden viikon välein.

Maksetaan tili reilulle 100 kuljettajalle niin tätäkin kautta saamme säästöä aikaan ja tunnit voi tarkastaa missä tahansa.

Juha Lindberg
Kuljetus Kari Rönkkö Oy
Easyopp:n ansiosta ajojärjestelijät näkevät reaaliajassa missä kalusto on menossa, miten matka on edennyt, kuka kuljettaa.
Kuljetustehtävät siirtyvät sähköisesti kuljettajille josta voidaan seurata noudot ja luovutukset.
 
Meidän on helppo seurata myös polttoaineen kulutusta, tyhjäkäyntiä ja esimerkiksi ajokäyttäytymistä kautta, jolloin mikään ei jää arvailujen varaan. 
 
Huoltojen ja katsastuksien seuranta sekä hallinta onnistuu todella hienosti järjestelmän kautta.
Nämä mahdollistavat helposti ylimääräisten kulujen karsintaa.
 
Digipiirturien etäluenta helpottaa arkea, kun ei tarvitse ravata piirtureiden perässä ympäri Suomea.
Juha Lindberg
Kuljetus Kari Rönkkö Oy

”On mahtavaa tietää missä kalusto liikkuu ja kuljetuksen ollessa myöhässä, ei enää tarvita ylimääräistä soittorinkiä selvitykseen”

”Paperityö on vähentynyt huomattavasti EasyOpp työajan myötä ja aikaa säästyy”

”Kalustonhallinta on niin kattava, että sieltä löytää uusia hyötyjä joka kerta”

”Kalusto pysyy kunnossa huoltomuistutusten vuoksi, eikä stressaa muistella huoltojen ajankohtaa”

Mika Ekola
Härmän Kuriiri Oy
“EasyOpp käyttöönotto sujui hyvin asiakasta kuultiin ja otettiin toivomukset vastaan ja räätälöitiin asiakkaan tarpeitten mukaan.
 
Arkeen on tuonut helpotusta, jossa järjestelmät ovat yhdessä paikassa( ajopäiväkirja, palkkarajapinta, lakisääteiset kuljettajatieto palvelut)
 
Kaluston liikkeet on helppo seurata ja rapotit ovat kattavia, josta hyvä seurata esim. ajokäyttämistä. Tärkeä palvelu on, jossa kuljettaja itse näkee sovelluksen kautta ajotapa raportit”
Henri Mäkelä
Asplund Oy

”Miksi junnata paikallaan kun asioita voidaan helpottaa  ja yksinkertaistaa ”

”EasyOpp:in ohjelmistot ovat helpottaneet yrityksemme kalustonhallintaa kuin myös työaikaseurantaa aivan uudelle tasolle”

”Asiakkaana tunnen olevani arvostettu ja kysymyksiini vastataan aina nopeasti”

Mika Katajanmäki
Marebell Oy
Previous slide
Next slide

Kestävä kehitys ja innovointi

EasyOpp Roadin jatkuva sitoutuminen innovaatioihin ei rajoitu vain tehostamaan liiketoimintaasi; se ulottuu myös kestävän kehityksen edistämiseen. EasyOpp Road tukee yrityksiä ymmärtämään ja parantamaan ympäristöjalanjälkeään, mikä mahdollistaa liiketoiminnan harjoittamisen paitsi tehokkaammin, myös vastuullisemmin.

Modernin teknologian ja datan avulla voimme yhdessä rakentaa vihreämpää ja kestävämpää tulevaisuutta.

Vastuullisuus ja ympäristöystävällisyys

EasyOpp Road on paljon enemmän kuin pelkkä työkalu liiketoimintasi tehostamiseen; se on kumppanisi kestävän ja vastuullisen toiminnan edistämisessä.

Yhä useammat kuluttajat, sidosryhmät ja viranomaiset vaativat yrityksiä ottamaan ympäristövastuunsa vakavasti.

Tämä tarkoittaa, että yrityksen on pystyttävä paitsi minimoimaan ympäristövaikutuksensa, myös osoittamaan konkreettisesti tekevänsä niin.

Polttoaineen säästö ja päästöraportointi


Jotkut asiakkaamme ovat raportoineet jopa 10% polttoainesäästöistä.

Sovelluksen avulla voit tuottaa tarkkoja päästöraportteja, jotka auttavat ymmärtämään ympäristövaikutuksia ja kehittämään toimintaa entistä kestävämmäksi.

Vihreämmän toiminnan edistäminen

EasyOpp Roadin avulla yrityksesi voi ottaa aktiivisia askeleita kohti ympäristöystävällisempiä toimintamalleja.

Sovellus tarjoaa työkaluja, jotka auttavat vähentämään ympäristön kuormitusta ja tunnistamaan alueita, joissa voit minimoida resurssien käytön ja päästöt.

Olipa kyseessä sitten optimoidut reitit vähentämään polttoaineenkulutusta tai data-analyysi kaluston energiatehokkuuden parantamiseksi, EasyOpp Road on kumppanisi kestävämmän tulevaisuuden rakentamisessa.

Vastuullisuus ja ympäristö

EasyOpp Road ei auta ainoastaan tehostamaan toimintaasi, mutta myös vastaamaan ympäristövastuuseen.

EasyOpp tehostaa kalustoa

Järjestelmä säästää yrityksesi aikaa ja rahaa, joka toteutuu näiden hyötyjen seurauksena:

Digipiirtureiden
etäluku

Lataat lainmukaiset digipiirturitiedot automaattisesti etänä ja vältät sakot varmasti.

Kaluston ylläpito

Näet kalustosi ylläpitoon liittyvät tiedot ja selkeän yleiskatsauksen yhdessä paikassa.

Realiaikainen
kalustonhallinta

Näet reaaliaikaisen tilannekuvan kalustosi käytöstä selaimella tai mobiilisovelluksesta.

Polttoaineen seuranta

Säästät polttoainekuluissa seuraamalla kulutusta ja optimoimalla ajotavat ja -reitit.

Visuaaliset raportit

Pysyt ajantasalla kuskiesi suorituksesta ja voit palkita taloudellisesta ajamisesta.

Helppo vertailu

Vertaa eri ajoneuvojen, kuljettajien ja reittien suoritusta, ja tehosta kaluston käyttöä.

Oikeusturva

Ajokameroiden avulla varmistat kuskien ja työjohdon oikeusturvan vahinkotapauksissa.

Jatkuva palvelukehitys

EasyOppin järjestelmä on uusinta uutta, ja kehitämme moderneja ominaisuuksia kokoajan.

EasyOpp-järjestelmästä kehitettiin kameleontti, joka mukautuu asiakkaan toimintaan, ja muokataan aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti, sekä sisältää kaikki tarvittavat ominaisuudet yhdessä paikassa.

EasyOpp ammattilaisten apuna

Kätevä käyttöönotto

​Uuden järjestelmän käyttöönoton tulee olla vaivatonta ja mutkatonta, ei monimutkainen ja pitkäkestoinen projekti, joka vaatii jokaiselta käyttäjältä syvällistä teknistä osaamista. Tarjoamme yrityksellesi ratkaisun, jonka käyttöönotto onnistuu jopa muutamassa viikossa.​

EasyOpp on suunniteltu helpottamaan liikkuvan työn ammattilaisten arkea, olipa kyseessä yksinyrittäjä tai satojen ajoneuvojen logistiikkayritys. Meidän kanssamme järjestelmän käyttöönotto on nopeaa ja helppoa, joten voit keskittyä siihen, mikä on tärkeintä – liiketoimintasi menestymiseen.

Lisätietoa yrityksestä

EasyOpp syntyi tarpeesta yhdistää huipputeknologia ja alan vankka tuntemus, jotta voisimme tarjota yrityksille kokonaisvaltaisia, mutta erikoistuneita ratkaisuja liiketoiminnan tukemiseksi. Viimeisten vuosikymmenten aikana olemme nähneet sekä alan haasteet että mahdollisuudet, ja tämän myötä olemme omistautuneet luomaan palveluita, jotka auttavat yrityksiä saavuttamaan huippusuoritukset ja pitämään työntekijänsä turvassa.

Palkitse kuljettajiasi taloudellisesta ajosta EasyOppin avulla

Bensan hinta on tällä hetkellä aivan älytön, joten on sanomattakin selvää, että polttoaineenkulutusta pitää seurata. Me toteutamme teille avaimet käteen -periaatteella helppokäyttöisen järjestelmän, joka:

Hallinnoi ja paikanna kalustoa

Hallinnoi yrityksesi ajoneuvot, työkoneet ja muu liikkuva omaisuus helposti yhdellä järjestelmällä. Voit ylläpitää kalustoluetteloa keskitetysti yhdessä paikassa ja resursoida kaluston käyttöä tehokkaammin reaaliaikaisesti GPS-paikannuksen avulla.

Voit seurata kaluston käyttöastetta, kuljettajien ajotapaa ja polttoaineen kulutusta. Suunnittele logistiikan kalustolle tehokkaimmat reitit jolla parannat kannattavuutta ja samalla säästät ympäristöä.

Lue ajoneuvopiirturien tiedot etänä ja välitä tietoa sekä ohjeita kalustoa käyttävälle henkilökunnalle helppokäyttöiseen mobiiliapplikaatioon

Edut yrityksellesi

Seuraa kaluston sijainteja ja optimoi kaluston käyttöaste yhden keskitetyn ja helppokäyttöisen sovelluksen avulla. Reittien ja ajotapojen optimoinnilla voit saavuttaa lisää tehokkuutta.

Helppo ja selkeä kaluston hallinta

Keskitetty ajantasainen kalustoluettelo yhdessä helppokäytöisessä järjestelmässä.

Optimoi kaluston käyttö

Kun tiedät kaluston sijainnin ja käyttöasteen, voit helposti hyödyntää käyttämättömät resurssit ja tehostaa nykyiset kaluston käyttöä. Enemmän laskutettavaa samalla kalustolla.

Säästä kustannuksia, paranna tuottavuutta

Seuraa polttoaineen kulutusta ja laske tarjoukset riittävällä katteella. Suunnittele tehokkaimmat reitit, säästä kustannuksia ja kuormita vähemmän ympäristöä. Hyödynnä kaluston vapaa käyttöaste ja paranna sijoitetun pääoman tuottoa.

Pyydä tarjous ja saat sen sähköpostiisi 24h kuluessa!

Sitoudumme vastaamaan yhteydenottopyyntöönne tai tarjouspyyntöönne vuorokauden sisällä. Tarjouksemme on räätälöity vastaamaan juuri teidän yrityksenne tarpeita, esittelemme siinä EasyOpp-ratkaisujemme monipuolisuutta ja tehokkuutta. Lisäksi, tarjouksemme sisältää läpinäkyvän vertailun, jossa EasyOpp-ratkaisut asetetaan rinnakkain muiden markkinoilla olevien vaihtoehtojen kanssa. Näin voitte tehdä tietoon perustuvan päätöksen, joka tukee yrityksenne tavoitteita parhaalla mahdollisella tavalla.

Odotamme yhteydenottoanne ja mahdollisuutta osoittaa, kuinka EasyOpp voi auttaa yritystänne.

Ota yhteyttä

Kerromme miten voit tehostaa yrityksesi työnohjausta ja resurssien hallintaa sekä parantaa työturvallisuutta ja toiminnan kannattavuutta.
Tutustu tiimiimme täällä.
HeiMaTec Oy

PL 12, 13130 Hämeenlinna

Asiakaspalvelu
Yhteydenottopyyntö
Yhteydenottopyyntö
HeiMaTec Oy 

PL 12, 13130 Hämeenlinna

Scroll to Top