fi FLV

Miksi EasyOpp?

Autamme yrityksiä tehostamaan liikkuvaa työtä

EasyOpp sai alkunsa suoraan asiakkaidemme tarpeista. ​

Huomasimme, että yritykset kaipasivat yhtenäistä ja helppokäyttöistä ratkaisua, joka kattaisi olennaiset toiminnot, kuten kalustonhallinnan, työajanseurannan ja työturvallisuuden.

Huomasimme, että yritykset kaipasivat yhtenäistä ja helppokäyttöistä ratkaisua, joka kattaisi olennaiset toiminnot, kuten kalustonhallinnan, työajanseurannan ja työturvallisuuden. Kalustonhallinta, työajanseuranta ja työturvallisuus ovat olennainen osa jokaisen yrityksen toimintaa, ja halusimme tehdä niiden hallinnasta mahdollisimman helppoa ja tehokasta. ​

EasyOppin avulla yrityksesi voi hallita kalustoaan, seurata työaikoja ja varmistaa työturvallisuuden. Olemme ylpeitä siitä, että EasyOpp on syntynyt suoraan teidän tarpeistanne ja toiveistanne. Tavoitteenamme on tarjota teille paras mahdollinen ratkaisu liiketoimintanne tarpeisiin. Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan siitä, miten voimme auttaa juuri teidän yritystänne tehostamaan liiketoimintaanne.

Ratkaisut asiakkaan tarpeen mukaan

EasyOpp tarjoaa asiakkaan tarpeen ja toiminnan mukaan laajenevan palvelun. Palvelun käyttöönotto on nopeaa, käyttö helppoa ja hinnoittelu selkeää.

1. Yrityksellesi räätälöity ratkaisu

Toteutamme ominaisuudet joita yrityksesi tarvitsee

2. Helppo ja nopea käyttöönotto

Saat palvelun käyttöön jopa parissa viikossa

3. Laajenna toiminnan kasvaessa

Kun toimintasi laajenee, kasvamme sinun kanssasi

Kun toimintasi laajenee, kasvamme sinun kanssasi

Kun toimintasi laajenee, kasvamme sinun kanssasi

Vuosien kokemus asiakkaiden arkea helpottavista ratkaisuista

Asiantuntijoillamme on satojen projektien kokemus siitä miten työnohjauksen manuaalisia rutiineja automatisoimalla voidaan tehostaa yrityksen toimintaa ja saavuttaa mm. seuraavia etuja.

1. Kasvata työtehoa ja kannattavuutta

Automatisoi manuaaliset rutiinit ja tee enemmän tuottavaa työtä

2. Säästä rahaa ja ympäristöä

Logistiikan optimoinnilla vähemmän kilometrejä ja päästöjä

3. Laskuta enemmän

Huolehdimme että jokainen ajettu kilometri ja tehty työtunti myös laskutetaan

4. Mielekkäämpää ja turvallisempaa työtä

Työn tekijät saavat keskittyä olennaiseen ja työturvallisuuteen liittyvä ohjeistus on ajantasaisesti kaikkien saatavilla.

EasyOpp asiantuntijat palveluksessasi

Myynti

Markus Paasirova

CXO – Chief Experience Officer

Käyttöönotto ja koulutus

Sanni Vihriälä

Projektipäällikkö

Sasku Krestjanoff

Asiakasvastaava

Katri Mustonen

Asiakashallintakoordinaattori

Myynnin tuki / Asiakashankinta

Virpi Huuhtanen

Myyntiassistentti

Hallinto

Tommi Kaipainen

COO – Operatiivinen Johtaja

Ajankohtaista

Haluatko tietää lisää?

Jätä meille yhteydenottopyyntö tai soita suoraan asiantuntijoillemme. He kertovat miten voimme helpottaa sinun yrityksesi arkea ja parantaa työn tuottavuutta.

Ota yhteyttä

Kerromme miten voit tehostaa yrityksesi työnohjausta ja resurssien hallintaa sekä parantaa työturvallisuutta ja toiminnan kannattavuutta.
HeiMaTec Oy

PL 12, 13130 Hämeenlinna

Asiakaspalvelu
Yhteydenottopyyntö
Scroll to Top