fi FLV

Työturvallisuuden hallinta​

EasyOpp pitää lainomaiset ja ajantasaiset työturvallisuuden ja ympäristönsuojelun ohjeistukset koko henkilöstön näpeissä.

EasyOpp Safety on mobiilisovellus joka on kehitetty parantamaan työturvallisuutta, työturvallisuusjohtamista, tehostamaan työskentelyä sekä auttamaan asiakkaitaan täyttämään lakisääteiset työturvallisuusvaatimukset.

EasyOpp Safety on turvallisuuteen keskittyvä, monipuolisilla toiminnallisuuksilla varustettu järjestelmä, joka tavoittaa nopeasti käyttäjänsä. Lisäksi sovellus on toiminnoiltaan ja hinnoittelultaan aidosti koko henkilökunnan sekä tarvittaessa sidosryhmien käyttöön tarkoitettu työkalu.

Lataa EasyOpp Safety
Turvallisuus kulkee aina mukanasi

Pidä huolta työntekijöistä ja työympäristöstä

Paras tapa edistää yrityksen työturvallisuutta on ennakointi: tiedottaminen, ohjeistaminen sekä perehdyttäminen. Sovelluksen toiminnalisuudet on suunniteltu vastaamaan näihin tarpeisiin mahdollisimman kattavasti mutta myös selkeästi ja helppokäyttöisesti.

Turvallisuusohjeet*

Kaikki olennainen turvallisuuteen liittyvä ohjeistus aina käden ulottuvilla, ajan tasalla ja kaikkien saatavilla.

Esimerkiksi:
•Työskentelyohjeistukset
• Suojavarusteluettelo
• Hälytysmerkit
•Turvallisuuskoulutusten aikataulut
• Yritysinfo
• Projektit

Perehdyttäminen

Uusien sekä olemassa olevien työntekijöiden työhön ja työpaikan turvallisuusohjeisiin perehdyttäminen.

Ohjeiden selkeä esitystapa sekä nopea saatavuus tukee oppimista ja mahdollistaa tarvittaessa asioiden tehokkaan kertaamisen.

Yhteisten ohjeiden ja toimintatapojen omaksuminen auttaa koko työyhteisöä toimimaan turvallisemmin.

Havainnot ja ilmoitukset

Kuvalliset turvallisuushavainnot ja parannusehdotukset suoraan sovelluksesta.

Jokainen työturvallisuuteen ja -ympäristöön liittyvä havainto on tärkeä ja sillä voidaan kehittää toimintaa sekä ehkäistä suuriakin onnettomuuksia.

Sovelluksen avulla havaintojen tekeminen on helppoa. Kuvamahdollisuuden lisäksi ilmoitus voidaan tarvittaessa paikantaa ja jatkossa resursseja käyttää siellä, missä niille eniten on tarvetta.

Luo turvaa haastaviin tilanteisiin

Useissa työnkuvissa ennakointi ei riitä takaamaan henkilöstön turvallisuutta, vaan on syytä varautua tilanteisiin joissa pitää olla kyky toimia. Vaaratilanteissa sovelluksen kautta pystytään tehokkaasti viestimään ennalta määrätyille ryhmille, pyytämään apua, sekä mikä tärkeintä, saada apu mahdollisimman nopeasti paikalle.

SOS-Hätäkutsut*

Poikkeavassa tai uhkaavassa tilanteesta puhelimen näytöltä tai puhelimeen liitetyllä bluetooth- painikkeella lähetettävä hätäkutsu joka lähetetään ennalta määritetylle henkilölle tai ryhmälle.

Kutsu sisältää henkilön yhteystiedot, soittomahdollisuuden, mahdollisen lisätiedon sijainnista sekä GPS- karttapaikannuksen.

Kutsu voidaan eri sopimuksella lähettää myös Securitaksen* palveluun jolloin tilanteesta ottaa vastuun alan ammattilainen.

Yksintyöskentely

Jos työnkuva antaa olettaa että mahdollisessa avuntarpeessa oleva henkilö ei ehdi tai pysty lähettämään hätäkutsua voi käyttäjä ajastaa sen etukäteen.

Mikäli käyttäjä ei kuittaa (ajastusvälin puitteissa) olevansa kunnossa, lähtee hätäkutsu automaattisesti. Viesti on toiminnaltaan sama kun SOS- hätäkutsu.

Viestit

Vaaratiedotteet ja muut huomiota vaativat ilmoitukset nopeasti sovelluksen käyttäjille. Push-viestit takaavat sen, ettei yksikään tärkeä viesti jää huomioitta.

Oli kyse sitten tulipalosta tai kadonneista avaimista, viestisi tavoittaa reaaliajassa kaikki sovelluksen käyttäjät.

Helppo ja nopea käyttöönotto*

1.

Lataa sovellus ja rekisteröidy. Sovi aloituspalaveri sovelluksen käyttöönottoon.

2.

Täytä työntekijätiedot, hankkeet ja integroi ohjelma tarvittaviin rajapintoihin.

3.

Täytä työntekijätiedot, hankkeet ja integroi ohjelma tarvittaviin rajapintoihin.
*Sovellus on mahdollista saada käyttöön jopa 1 kk kuluessa tilauksesta

EasyOpp asiakaskokemuksia.

”EasyOpp kalustonhallinta helpottaa arkea. Tiedän aina missä kalusto liikkuu ja pysyn kartalla kalustonhuolloista, sekä työntekijöiden lupien uusimisista”
Työntekijöiden on helppo tehdä työaikakirjaukset ja nähdä omat työtuntinsa. Paperityön vähennyttyä on vapautunut huomattava määrä aikaa ja en ole kiinni missään paikassa, vaan tiedot löytyvät koneelta. Tiedän mitä yrityksessäni tapahtuu sillä hetkellä, vaikka olisin kotisohvalla…
Janne Nuutinen Oy
Kuljetusliike Aho & Nuutinen Oy

“Easyopp on helpottanut elämää huomattavasti. Aiemmin kuljettajien työtuntikirjanpito palkanmaksua varten tuli monen kirjavilla tavoilla paperilappusista tekstiviestiin. Nyt kaikkien tuntitiedot ovat kätevästi saatavilla suoraan ohjelmasta. Lisäksi ajoneuvoseuranta on ollut meillä pidetty Easyoppin ominaisuus. ”

Erityiskiitokset käyttöönottotiimille aina ystävällisestä ohjauksesta, mikä teki varsinkin sovelluksen käyttöönotosta sekä yrittäjille että kuljettajille miellyttävää ja helppoa!

Tiina & Henri Hilli

Hilli & Saarinen Oy

Previous slide
Next slide
”EasyOpp kalustonhallinta helpottaa arkea. Tiedän aina missä kalusto liikkuu ja pysyn kartalla kalustonhuolloista, sekä työntekijöiden lupien uusimisista”
Työntekijöiden on helppo tehdä työaikakirjaukset ja nähdä omat työtuntinsa. Paperityön vähennyttyä on vapautunut huomattava määrä aikaa ja en ole kiinni missään paikassa, vaan tiedot löytyvät koneelta. Tiedän mitä yrityksessäni tapahtuu sillä hetkellä, vaikka olisin kotisohvalla…
Janne Nuutinen Oy
Kuljetusliike Aho & Nuutinen Oy

“Easyopp on helpottanut elämää huomattavasti. Aiemmin kuljettajien työtuntikirjanpito palkanmaksua varten tuli monen kirjavilla tavoilla paperilappusista tekstiviestiin. Nyt kaikkien tuntitiedot ovat kätevästi saatavilla suoraan ohjelmasta. Lisäksi ajoneuvoseuranta on ollut meillä pidetty Easyoppin ominaisuus. ”

Erityiskiitokset käyttöönottotiimille aina ystävällisestä ohjauksesta, mikä teki varsinkin sovelluksen käyttöönotosta sekä yrittäjille että kuljettajille miellyttävää ja helppoa!

Tiina & Henri Hilli

Hilli & Saarinen Oy

“Palvelu on kokonaisuudessaan kattava, ja palveluita kehitetään kokoajan.”
Anton Anias
Oulun Säiliökuljetus Oy

Kalustonhallinta on erittäin tehokas ja nopea.

Sovellukset käynnistyvät nopeasti, ja tiedonkäsittely tapahtuu välittömästi.

Tämä on merkittävästi parantanut työntekijöidemme tuottavuutta ja vähentänyt odotusaikoja.

Järjestelmä on osoittanut erinomaista käytettävyyttä. Se on ollut käytettävissä käytännössä ilman keskeytyksiä, mikä on kriittisen tärkeää liiketoimintamme jatkuvuuden kannalta. Käyttäjät voivat luottaa siihen, että järjestelmä on aina saatavilla.

Olen vaikuttunut siitä, miten tietosuoja on otettu vakavasti, ja olette pitäneet järjestelmän suojattuna mahdollisilta uhkilta.

Tämä antaa meille luottamusta arkaluonteisen tiedon käsittelyyn. Kalustonhallinnan turvallisuusominaisuudet ovat huippuluokkaa.

Jatketaan yhdessä tätä positiivista matkaa ja rakennetaan yhdessä menestyksekästä tulevaisuutta.

Åke Lindfelt

Kiitosimeon Oy

Kalustonhallinta on erittäin tehokas ja nopea.
Sovellukset käynnistyvät nopeasti, ja tiedonkäsittely tapahtuu välittömästi.
Tämä on merkittävästi parantanut työntekijöidemme tuottavuutta ja vähentänyt odotusaikoja. 
Järjestelmä on osoittanut erinomaista käytettävyyttä.
 
Se on ollut käytettävissä käytännössä ilman keskeytyksiä, mikä on kriittisen tärkeää liiketoimintamme jatkuvuuden kannalta.
 
Käyttäjät voivat luottaa siihen, että järjestelmä on aina saatavilla. 
Åke Lindfelt

Kiitosimeon Oy

Easyopp:n ansiosta ajojärjestelijät näkevät reaaliajassa missä kalusto on menossa ,miten matka on edennyt , kuka kuljettaa.

Kuljetustehtävät siirtyvät sähköisesti kuljettajille josta voidaan seurata noudot ja luovutukset.

Meidän on helppo seurata myös polttoaineen kulutusta , tyhjäkäyntiä ja esimerkiksi ajokäyttäytymistä kautta, jolloin mikään ei jää arvailujen varaan.

Huoltojen ja katsastuksien seuranta sekä hallinta onnistuu todella hienosti järjestelmän kautta.

Nämä mahdollistavat helposti ylimääräisten kulujen karsintaa.

Digipiirturien etäluenta helpottaa arkea, kun ei tarvitse ravata piirtureiden perässä ympäri Suomea.

Saimme samalla kertaa siirtää tuntilappujen täyttämisen historiaan siirtyessämme sähköiseen työajan seurantaan / ilmoittamiseen kahden viikon välein.

Maksetaan tili reilulle 100 kuljettajalle niin tätäkin kautta saamme säästöä aikaan ja tunnit voi tarkastaa missä tahansa.

Juha Lindberg
Kuljetus Kari Rönkkö Oy
Easyopp:n ansiosta ajojärjestelijät näkevät reaaliajassa missä kalusto on menossa, miten matka on edennyt, kuka kuljettaa.
Kuljetustehtävät siirtyvät sähköisesti kuljettajille josta voidaan seurata noudot ja luovutukset.
 
Meidän on helppo seurata myös polttoaineen kulutusta, tyhjäkäyntiä ja esimerkiksi ajokäyttäytymistä kautta, jolloin mikään ei jää arvailujen varaan. 
 
Huoltojen ja katsastuksien seuranta sekä hallinta onnistuu todella hienosti järjestelmän kautta.
Nämä mahdollistavat helposti ylimääräisten kulujen karsintaa.
 
Digipiirturien etäluenta helpottaa arkea, kun ei tarvitse ravata piirtureiden perässä ympäri Suomea.
Juha Lindberg
Kuljetus Kari Rönkkö Oy

”On mahtavaa tietää missä kalusto liikkuu ja kuljetuksen ollessa myöhässä, ei enää tarvita ylimääräistä soittorinkiä selvitykseen”

”Paperityö on vähentynyt huomattavasti EasyOpp työajan myötä ja aikaa säästyy”

”Kalustonhallinta on niin kattava, että sieltä löytää uusia hyötyjä joka kerta”

”Kalusto pysyy kunnossa huoltomuistutusten vuoksi, eikä stressaa muistella huoltojen ajankohtaa”

Mika Ekola
Härmän Kuriiri Oy
“EasyOpp käyttöönotto sujui hyvin asiakasta kuultiin ja otettiin toivomukset vastaan ja räätälöitiin asiakkaan tarpeitten mukaan.
 
Arkeen on tuonut helpotusta, jossa järjestelmät ovat yhdessä paikassa( ajopäiväkirja, palkkarajapinta, lakisääteiset kuljettajatieto palvelut)
 
Kaluston liikkeet on helppo seurata ja rapotit ovat kattavia, josta hyvä seurata esim. ajokäyttämistä. Tärkeä palvelu on, jossa kuljettaja itse näkee sovelluksen kautta ajotapa raportit”
Henri Mäkelä
Asplund Oy

”Miksi junnata paikallaan kun asioita voidaan helpottaa  ja yksinkertaistaa ”

”EasyOpp:in ohjelmistot ovat helpottaneet yrityksemme kalustonhallintaa kuin myös työaikaseurantaa aivan uudelle tasolle”

”Asiakkaana tunnen olevani arvostettu ja kysymyksiini vastataan aina nopeasti”

Mika Katajanmäki
Marebell Oy
Previous slide
Next slide

Turvallisuus on pääasia

Terveyttä ja henkeä ei voi korvata edes rahalla. Erilaisissa tehtävissä ja projekteissa vaaditaan erilaisia työturvallisuuteen liittyviä varotoimenpiteitä, varusteita ja muita ennakoitavia toimia. Asiakkailla voi myös olla yksilöllisiä vaatimuksia työturvallisuuden suhteen.

Ilman keskitettyä työturvallisuuteen liittyvää tietopankkia kaiken tämän tiedon hallinta on haastavaa. Ja vielä vaikeampaa on huolehtia siitä, että jatkuvasti päivittyvät tiedot ovat ajan tasaisesti jokaisen työntekijän saatavilla.

Asianmukainen työturvallisuuteen liittyvä ohjeistus vaikuttaa myös yritysjohdon vastuisiin sekä yrityksen vastuuvakuutusten hintaan. Mitä vähemmän työtapaturmia, sitä edullisemmat vakuutusmaksut.

Edut yrityksellesi

Huolehtimalla työturvallisuudesta ja siihen liittyvän ohjeistuksen asianmukaisuudesta osoitat kumppaneillesi toimivasi vastuullisesti. Samalla kerrot henkilöstöllesi, että heidän hyvinvointinsa on teille tärkeää.

Ohjeista oikein, ehkäise vahinkoja

Projektikohtaiset työskentelyohjeet, suojavarustevaatimukset, hälytysmerkit ja turvallisuuskoulutukset yhdessä paikassa

Suojele ympäristöä

Ohjeet ympäristön suojeluun, jätteiden lajitteluun ja kuljetukseen sekä kemikaalien käsittelyyn, työvalineet ja ohjeet ympäristövahinkojen varalle helposti saatavilla.

Reaaliaikainen tiedotus

Tiedota turvallisuusohjeiden muutoksista ajantasaisesti koko henkilökunnalle. Vastaanota havaintoja ja ilmoituksia kentällä liikkuvalta henkilöstöltä

Pyydä tarjous ja saat sen sähköpostiisi 24h kuluessa!

Sitoudumme vastaamaan yhteydenottopyyntöönne tai tarjouspyyntöönne vuorokauden sisällä. Tarjouksemme on räätälöity vastaamaan juuri teidän yrityksenne tarpeita, esittelemme siinä EasyOpp-ratkaisujemme monipuolisuutta ja tehokkuutta. Lisäksi, tarjouksemme sisältää läpinäkyvän vertailun, jossa EasyOpp-ratkaisut asetetaan rinnakkain muiden markkinoilla olevien vaihtoehtojen kanssa. Näin voitte tehdä tietoon perustuvan päätöksen, joka tukee yrityksenne tavoitteita parhaalla mahdollisella tavalla.

Odotamme yhteydenottoanne ja mahdollisuutta osoittaa, kuinka EasyOpp voi auttaa yritystänne.

Ota yhteyttä

Kerromme miten voit tehostaa yrityksesi työnohjausta ja resurssien hallintaa sekä parantaa työturvallisuutta ja toiminnan kannattavuutta.
HeiMaTec Oy

PL 12, 13130 Hämeenlinna

Asiakaspalvelu
Yhteydenottopyyntö
Scroll to Top