029 170 1171

[language-switcher]

Asiakaspalvelukoordinaattori - tule osaksi EasyOpp tiimiä.

Meille asiakastyytyväisyys on sydämen asia ja haluamme panostaa siihen. Etsimme nyt energistä ja kehittymishaluista asiakaspalvelukoordinaattoria vahvistamaan asiakastukitiimiämme. Tässä roolissa pääset olemaan tärkeä osa teknistä tukeamme ja saat samalla mahdollisuuden oppia laajasti eri yritysten liiketoimintaprosesseista.

 

Minkälaista roolia tarjoamme?

Sinun tehtäväsi on olla asiakastyytyväisyyden lähettiläs! Koordinaattorina olet keskeisessä roolissa ratkomassa asiakkaidemme haasteita ja varmistamassa palvelujemme sujuvan käytön. Konkreettisia vastuualueitasi ovat:

 

Asiakaspalvelu ja tukipyynnöt: Vastaat tukiportaalin tiketteihin ja puheluihin sekä delegoit ratkaisupyyntöjä tiimillemme.

Dokumentointi: Osallistut tiimipalavereihin ja työyhteisön kokouksiin, luot palaverimuistiot ja ylläpidät asiakaskansioita.

Uusien asiakkaiden käyttöönotto: Koordinoit ja suoritat uusien asiakkuuksien perustamistehtäviä.

Asiakaskokemusta edistävät tehtävät

 

Kenelle tehtävä sopii?

Odotamme, että ratkaiset omatoimisesti ja innostuneesti asiakkaiden pulmatilanteita. Tehtävässäsi omaksut vahvan tuotetietämyksen ja pidät tiimisi ajan tasalla kehityksessä.

Etsimme aloitteellista, energistä ja asiakaspalveluhenkistä tekijää, jolla on:

 

Rohkea ja positiivinen asenne – “Can-do-attitude” on valttisi!

Paineensietokykyä ja ongelmanratkaisukykyä

Vahvat keskustelu- ja tiimityötaidot

Halu oppia ja kehittää sekä itseäsi että työprosesseja.

Tärkeintä on kuitenkin, että olet aidosti kiinnostunut asiakkaista ja haluat varmistaa heidän tyytyväisyytensä – loput taidot opit meillä!

 

Tässä tehtävässä sinulla on loistavat mahdollisuudet kehittyä tulevaisuudessa esimerkiksi käyttöönottojen, myynnin tai tuotekehityksen pariin – juuri sinne, missä intohimosi ja kykysi kohtaavat. Toivomme sinusta pitkäaikaista EasyOppilaista. 

 

Miksi valita EasyOpp?

 Kiinteä kuukausipalkka 2000€ – 2500€ kokemuksen mukaan

 Joustavat työmahdollisuudet: etätyö, hybridityö, toimistotyö tulevassa Tampereen toimipisteessä

 Työterveyspalvelut

 Selkeät työajat: pääosin arkisin klo 8–16 välillä

 Mainiot mahdollisuudet urakehitykseen ja vastuunottoon yhtiön sisällä

 Tuki ammatilliselle kasvullesi – me koulutamme sinut ammattilaiseksi SaaS-bisneksessä

 Ammattitaitoisen ja kannustavan tiimin tuki

 

Kiinnostuitko?

 

Aloitetaan hommat! Lähetä hakemuksesi tai ota suoraan yhteyttä meihin, niin voimme keskustella lisää mahdollisuuksistasi liittyä EasyOpp-perheeseen. Paikka täytetään heti sopivan kandidaatin löydyttyä ja työ on mahdollista aloittaa jo ennen vuodenvaihdetta.

 

Lisäkyselyissä voit olla yhteydessä 

📧  tommi.kaipainen@easyopp.fi

📞     +358 45 1180 950

Lähetä meille avoin hakemus.

Lähetä avoin hakemus ja kerro meille lisää itsestäsi marko.heinonen@easyopp (myynnin tehtävät) tai tommi.kaipainen@easyopp.fi (muut tehtävät).

Näin viihdymme itse!

Katso video
Marko Heinonen

CEO

Katso video
Tommi Kaipainen

COO – Operatiivinen Johtaja

Scroll to Top
EasyOpp

EasyOpp

Vastaamme yleensä tunnin sisään.

Vastaamme arkisin 09-18 välillä

EasyOpp
Moikka! Tarvitsetko lisätietoa palveluistamme? Ota yhteyttä ja kartoitamme teille sopivimman kokonaisratkaisun.
Whatsapp Ota yhteyttä myyntitiimme